nedeľa 26. februára 2012

"Boh neexistuje".


Jeden muz prisiel k holicovi, aby sa dal ostrihat a oholit ako obvykle. Zacali sa zhovarat, rozpravali o mnohych rozlicnych veciach a temach. Zrazu sa zvrtla rec na temu BOH. Holic vravi:
"Pozrite sa, ja neverim , ze Boh existuje.
"Preco takto hovorite? pyta sa zakaznik.
"Je to jednoduche, staci vyjst na ulicu a uvidite, ze Boh nejestvuje. Fajn, povedzte mi, keby existoval, bolo by tolko chorych ludi? Bolo by tolko opustenych deti? Ak skutocne existuje Boh, bolo by tolko trapenia a bolesti? Ako mozem milovat Boha, ktory dopusti toto vsetko...."

Zakaznik sa na chvilu zamyslel, ale neodpovedal, pretoze sa nechcel zacat hadat. Holic skoncil svoju pracu a zakaznik odisiel. Len co vysiel na ulicu, uvidel muza s dlhymi vlasmi, s dlhou bradou, neupraveneho a spinaveho. Bolo to velmi davno, kedy tento muz mal ostrihane vlasy. Zakaznik sa vrati spat k holicovi a hovori:
"Viete co? Holici neexistuju!"
"Ako to mozete povedat?" pyta sa holic prekvapene. "Ja som holic a som tu. Prave terz som vas dostrihal, oholil"
"Nie!" zakaznik vyhlasil "Holici neexistuju, pretoze keby boli, nebolo by tolko neupravenych ludi s dlhymi vlasmi a dhou bradou, ako tento muz vonku!"
"Jaaj, holici existuju, to len ludia ho nevyhladaju."
"Presne!!!! Je to tak. Boh jestvuje. Co sa stalo je, ze ludia ho nenasleduju, ani ho nehladaju. Preto je tu tolko bolesti a trapenia na svete."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára